utmaning.

Yes, en liten utmaning av finaste phelle. Lite frågor att svara på yo!
1. Vad är det bästa du vet?
Att känna mig genuint lycklig trots flottigt hår och bortsmält smink.
2. Vad ville du bli när du var liten?
Badvakt. (Barnbok med massvis av yrken illustrerade och jag tyckte badvakten var finast).
3. Nämn minst två anledningar till att du bloggar.
Svårt att släppa taget? Nej men... Kul att kolla tillbaka på ens bästa dagar ibland. Så blir man glad. 
4. Favoritglass?
Magnum mandel tröttnar jag aldrig på!
5. Vad skulle du välja att vara; blind men inte döv eller döv men inte blind?
Jag skulle aldrig kunna vara utan musik, så för guds skull - ta mina ögon.
6. Om du fick äta något varje dag i resten av ditt liv, vad skulle det vara?
Kyckling och currysås.
7. Nämn en sång du aldrig tröttnar på.
Valfritt av Red Hot Chili Peppers.
8. Favoritcitat?
"det kan bara gå åt helvete" är något pappa tjatar om, och det kan verkligen lugna en när man håller på att gå under av prestationsångest och stress. Men så har jag ungefär tusen till från diverse filmer :) 
9. Bästa minnet/minnena?
Få saker slår popaganda-helgen med mina systrar. Jag var riktigt lycklig. Berlin var ruskigt fint, hela helgen. Sedan såklart minnen av hur man började prata med sina bästa människor.
10. Föredrar du filmer framför böcker?
Ja! Jag älskar att läsa men är alldeles för rastlös tror jag. Vill dock läsa mer.
11. Beskriv din känsla idag.
Lugn. Lite orolig och skoltrött men innerst inne glad och lättad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback