jag om tio år?!?

De senaste dagarna har varit nästintill perfekta. Människorna runt omkring mig är väl människor jag inte känner så jättebra än, men konstigt nog så betyder dem sjukt mycket för mig. Vi har så kul ihop! Visst, vi kan prata om jobbiga saker och ge varandra åsikter och råd, men ingen gräver ner sig.

Igår var det studentfest med tema "jag om tio år". Jag kände att stuntman (med inspo från the one and only rod kimble) var det enda rätta!
Den här dräkten var så fruktansvärt varm att dansa i, men det kändes så värt. Idag vaknade jag med träningsvärk i benen och det är nog den bästa värken jag haft på länge. Tack tjejer och övriga människor på krogen!

Kommentarer
julia. säger:

haha, hot rod!



ja, jag gillade den men det var fruktansvärt länge sedan jag såg den så jag minns inte så mycket egentligen. minns att alla mådde illa utom jag som tyckte att den var superintressant (som vanligt). hm...

2012-03-17 | 22:10:13
Bloggadress: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback