mörkrött hår questionmark

Lyssnar på flirtations, kollar på sex and the city, äter för mycket godis, går ut på kvällspromenader och vaknar alldeles för sent. Så som ett lov ska vara tycker jag. Samla krafter inför våren som jag längtar efter så mycket att det gör ont. Jag vill färga håret förresten. Men väntar till imorgon så det inte blir en impulshandling. Jag kan ju vara rätt ombytlig, hehe. Sist tänkte jag färga rött. Inte orange-rött, utan mörkare (tänk typ lite såhär). Och nu när min syrras vän hade färgat exakt som jag tänkt blev jag ännu mer sugen på det. Mumsi. Förlåt förresten för att ni inte fått se nån film/bilder från julen, väntar fortfarande på in dator som är inlämnad för att få några bra program installerade. Pussochkramochsåhörsvisnart.

Kommentarer
Elina säger:

Du är fin i rött hår :)

2012-01-02 | 18:42:37
Bloggadress: http://elinaperlefelt.blogg.se/
Rosita säger:

åh gud vad jag längtar till våren. orkar inte en evighetsvinter till.

2012-01-02 | 22:37:11
Bloggadress: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback