baby, it's you



För er som är nya här så finns det ett par saker som ni bör veta om mig.

Om jag fick leva vilket årtionde jag ville skulle jag välja 70talet.
Jag älskar Tarantino. Och the Coen Brothers. Men mest Tarantino. Jag älskar film överhuvudtaget och kan bli lite smått besatt då och då.
Jag hatar russin.
Jag drömmer om att jobba som fotograf eller frisör, har inte riktigt bestämt mig.
Jag är 1,73 cm lång.
Jag har finskt ursprung och mitt efternamn (Saviluoto) trodde jag länge betydde Lerdal, men det visade sig vara fel. Tydligen betyder det Lerpöl. Känns fantastiskt.
Det enda jag inte tröttnar på att äta är jordgubbar.
Jag är dålig på att ta mig tid och läsa böcker, och de enda jag tycks minnas något från är Stephen Kings böcker.
Jag är ganska vig.
Jag är ingen morgonmänniska.

Kommentarer
Phelicia säger:

Ååååh Tarantino!



sv: Det låter som en mycket god idé tycker jag! Vi kan ju hjälpa varandra, det är ju mycket smidigare än att stå där själv och böka :D

2011-07-05 | 16:41:24
Bloggadress: http://phelicias.blogg.se/
Phelicia säger:

Och jag håller med om att materiell lycka är nästbäst. Du anar inte vad jag längtar. Det är sjukt, och jag avlider nästan. Jag får allvarligt ont i huvudet! Hahahaha :D

2011-07-05 | 16:42:53
Bloggadress: http://phelicias.blogg.se/
julia. säger:

vi älskar tarantino du och jag;)

2011-07-07 | 12:45:52
Bloggadress: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback