false eyelash.

Skön och kort(are) dag i skolan. Riktigt kul att komma tillbaka efter många febriga dagar hemma. Jisses, vad jag tycker om min klass! Efter den sista lektionen gav jag mig ut på ett uppdrag. Nämligen ner på stan för att hitta en fin klänning till jul/coctail/nyår. Som väntat fanns det inte mycket alls att välja på, så jag får nog leta i västerås eller borlänge istället! Det jag i alla fall hittade var lösögonfransar, ska bli spännande att testa dem. För er som är intresserade valde jag nummer 108 och 305 från märket ardell, ett par naturliga fransar och ett par hörnfransar. Limmet jag valde är DUO eyelash adhesive i white/clear och är enligt många det bästa limmet man kan ha. Åhlens har kampanjpris nu, så passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback