grattis matilda!

Ja ni! För en vecka sedan på pricken fyllde damen längst upp 22 år! Jag och några andra fina människor blev bjudna på en strålande födelsedagsfika. Hembakta kanelbullar, te och prinsesstårta (bl. a)! Tavlan som hon håller i pysslade jag ihop till henne och jag hoppas och tror att den kommer passa fint till hennes mysiga lägenhet. Tack för en fantastisk kväll och grattis igen tjejen!

Ps. Matilda! Tanken var att klippa ihop ett litet bildspel med en gosig låt till. Gissa hur bra det gick? Precis. Det är nog dags att uppgradera sig från windows movie maker.

Ps 2. Frökenfräken på sista bilden heter Fredika a.k.a Freddan, går i min klass och har en alldeles strålande blogg, in och läs nu!

Kommentarer
linnea säger:

sv: tack nathalie, ska försöka!

kan du sluta ta så sjukt fina bilder?

2011-10-18 | 18:45:39
Bloggadress: http://linneafl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback