OBJEKTIV SÄLJES!!! :)

Tamron AF 17-50 mm f/2.8 SP XR Di II LD Aspherical [IF] VC (för Canon)

Så mina kära, här är alltså objektivet jag säljer! Det känns lite smått i hjärtat, men just nu behöver jag en dator mer! Fattningen är till canon och passar alla digitala systemkameror med aps-storlek, dvs t. ex canon eos 7D, 50D, 450D, 500D, 550D, 600D.

Pris: Jag köpte detta objektiv för 5900 kr på expert, men säljer det för 4700 4350, och då ingår 4 års försäkring! (Vid snabb affär kan priset diskuteras!)

KVITTO FINNS. Köparen står för frakten, men objektet kan även hämtas i Norberg.

Skick: Objektivet är 4 månader gammalt, men ni nyskick eftersom jag helatiden har skyddat det med ett UV-filter.

Teknisk data:
Typ Normalzoom med stabilisering
Fattning Canon
Konstruktion 19 linser / 14 grupper
Brännvidd 17-50
Ljusstyrka 2,8
Minsta bländare 32
Närgräns 0,29 m
Avbildningsskala 1:4.8
Filterdiameter 72 mm
Motljusskydd Ingår
Medföljande tillbehör Främre och bakre objektivlock
Mått 79,6 x 94,5 mm
Vikt 570 g
Övrigt 7 bländarlameller

Om ni har några funderingar eller kanske vill se bilder tagna med objektivet, hör av dig till [email protected]!

Kommentarer
b- säger:

hej, hjärtat! inte för att tjata.. men,

när får jag min design,?<3

2011-12-21 | 18:33:02
Bloggadress: http://belinda.spotlife.se
Rosita säger:

Verkar najs! Känner dock att jag ej har råd med det nu, men hoppas du får det sålt! :)

2011-12-21 | 21:32:40
Bloggadress: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback