spacenails

Så, jag borde ligga och sova nu. Men jag känner mig alldeles för uppvarvad för att göra det... Haft en fantastisk afton hos fröken anne. Vi har kollat på musikprogram och lyssnat på massa underbar musik! Känt inspirationen flöda! (Jag vet att det är ett sjukt uttjatat ord i bloggosfären, men vad ska man göra liksom). Jag har fått 1 1/2 par örhängen som anne tillverkat till mig (visar senare!) förresten och om jag är nöjd. När jag kom hem bestämde jag mig för att måla naglarna. Efter tio veckors sommarjobb utan nagellack tänkte jag lite utanför ramen och det slutade med fem lager lack. Spaceat. Maxat. Coolt. Nejdå, nu ska jag försöka låta bli att vara töntig, men fint blev det. Vi hörs imorgon! Vågar till och med lova lite bilder på det jag babblat om. Puss. Och kram.

Kommentarer
Li säger:

Så himla fin kväll det lät som.!

2011-08-25 | 18:23:59
Bloggadress: http://lithesupercat.blogg.se/
linnea säger:

sv: nämen, va trevligt! Hoppas du har det bra :D

2011-08-27 | 21:08:45
Bloggadress: http://linneafl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback