BERLIN FTW

Om jag inte postar någonting om Berlinresan på den här sketna loggen kommer jag ångra mig. Därför får ni en liten video med bilder som sammanfattar resan väldigt bra!
Vi var vakna i 35 h, letade efter secondhandbutiker förgäves, råkade hamna i en knarkpark "heeeyyy, do you have joint paper?", åt pakistansk mat, drack öl, sov på ett loft där det var så lågt till tak att man inte kunde sitta rakt upp, besökte gammal spionbas, träffade på vildsvin, fotade massor, blev trötta i fossingarna, drack öl igen, gick ut och dansade till halv åtta på morgonen, lyssnade på ett awesome band när dem hade genrep (och blev väldigt glada när dem berättade att några av deras största förebilder är svenska band som graveyard t. exxxx), drack lite mer öl, sa hejdå och fick ont i magen att resan var över men lite lättade eftersom det skulle bli skönt att komma hem igen. Jag hade det bäst.

Kommentarer
Phelicia säger:

Jag har utmanat dig på min blogg!

http://phelicias.blogg.se/2012/may/utmaning.html



Om du inte känner elva andra bloggare, svara bara på frågorna! Vore lite kul :D

2012-05-25 | 21:40:53
Bloggadress: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback