-.-

Alltså, ibland blir jag så arg på mig själv. Jag förundras över hur korkad man kan vara! Fick igår uppgifterna till (i princip) en hel kurs som mina klassisar läste under första året, men som jag missade av den enkla anledningen att jag inte gick där än. Direkt när jag kom hem igår satte jag igång, och i slutet av kvällen hade jag gjort klart typ två tredjedelar av allt jobb. Men såklart, eftersom jag inte gjort ALLT, så fick jag ångest. Svårt-att-sova-ångest. Fattar ni hur orimligt jag tänker? Fuck me. Jaja. Idag ska kursen bli klar, helt klar!

Kommentarer
Rosita säger:

åhhh jag känner igen det där, men tänk på det du hann göra på så kort tid istället.

2012-05-08 | 19:47:16
Bloggadress: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback