tuva.

Är för tillfället kattvakt åt tre fina missar. Jag njuter av tystnaden och ensamheten faktiskt. Jag har de senaste veckorna träffat vänner hela tiden (vilket har varit helt underbart, så ni inte missförstår mig) och nu kommer jag nog in i en period där jag vill vara lite för mig själv. Skönt. Värre är det att bli kallad tråkig när man tackar nej till saker... Aja.
 
Igår kom storasyrran hem på besök! Det var lite oväntat och jag blev mycket glad! Viktor joinade oss också vilket var trevligt. Man kunde ju tro att hon kom hem för att träffa mig t. ex, men icke. Hon kom hem för att träffa... Tuva! Tuva, Tuvis, Fisen, Älskling, Gumman... Kärt barn har en del namn ja. Vi hämtade Tuvisen för några dagar sedan och hon är ca världens finaste katt. Man blir kär vid första ögonkastet.
 
Hon kan vara så busig att man blir lite sur emellanåt, men när hon sedan blir trött och kryper upp i ens famn för att sova orkar man inte vara arg längre. Lilla, lilla pälsbollen.

Kommentarer
Louise Runsten säger:

Så söt att man smälter :)

Svar: jag vet! dock väldigt svårt att på bild fånga hur liten hon är... ;) :D
None None

2012-07-31 | 14:16:46
Bloggadress: http://bargainhunter.blogg.se
Freddmaister säger:

Myyyyh <3 pussar skickas till min Arielprinsessa

Svar: puss på dig min fina! <3
None None

2012-07-31 | 21:53:33
Bloggadress: http://fredrikapavinden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback