update yoyoyo

Hejhallå och sånt! Mitt lov har börjat alldeles förträffligt. I helgen har jag varit duktig och pluggat, städat och donat lite. Ni vet, tagit tag i sådant man vanligtvis glömmer. Har äntligen skypat med min fina syster som befinner sig i Berlin. Gosigos. Idag åkte jag och lillsyrran till Avesta och handlade (och fikade). Jag hade underklädes-kris och det slutade med att jag spenderade 700 kr på bara underkläder... Stackars, stackars plånbok! Nu ska jag sätta mig ner och uppdatera personligt brev och CV. Ikväll tänker jag ta hand om mig själv med ansiktmask, hårinpackning, nagellacksmålning och att vaxa benen. Insåg precis att det sistnämnda inte lät särskilt mysigt. Vi får väl hoppas att jag överlever smärtan!
Nya svarta jeans! Sitter helt perfekt på mig.
Då och då känns det som vår.
Slog på stort och åt en semla idag. Känner på mig att min mage inte kommer vara så tacksam, men det sket man väl i!
Bilder från skypen, hahaha.

Kommentarer
julia. säger:

och snyggmattan!



re: ja, jag vet. atonement hade verkligen potential men alltså, jag klarar inte av keira...

2012-03-04 | 12:18:48
Bloggadress: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback