update ftw

Hej kära ni!

Kanske märks att jag inte riktigt gillar att blogga längre. Saker som jag berättar här vill jag berätta för riktigt personer i verkligheten. Så ofta som jag pratat med någon om i princip vad som helst och fått till svar "ja, jag läste det på bloggen"... Men, eftersom min storasyrra flyttat till Berlin kan jag väl klämma ut några inlägg då och då!

Så... Hej! Hur mår ni? Jag mår ganska bra. Eller, det går upp och ner såklart, men överlag känns allt lite lättare och ljusare än på länge. Känner mig social, ganskasåjätteskönt med tanke på att jag varit sjukt asocial hela hösten/vintern. Har flera beställningar som jag jobbar med (okej, jag SKA börja med dem!) och skolan går bra.

Det enda tråkiga är att min mage är bråkig, och efter lite googlande börjar jag bli mer och mer övertygad att jag lider av ibs. Läkarbesök asap säger jag bara!

PS. I veckan ska jag tatuera mig! Duktiga Alm står för jobbet! Det var väl allt, ska försöka skriva lite då och då. Pusssssss
Jag har äntligen dip n dye förresten, tack vare min gode vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback