locust.

Skön dag. Vaknade hos knappen efter en tyvärr misslyckad nattsömn, men mysigt var det i alla fall! Att sedan vakna till liv (från något zombieliknande tillstånd) med solsken utanför fönstret var precis vad jag behövde. Stack ner på byn, inhandlade lite hårfärg och sedan kom jag hem och tog tag i mig själv lite. Satte mig äntligen ner och kollade upp vilka kurser jag behöver läsa för att få ut mitt betyg och till min förvåning så var det inte så fasligt mycket kvar. Just nu lutar det åt att jag ska läsa på komvux. Fick även ett städryck och städade nedervåningen. Hoppas pappa blev glad!
 
Nu sitter jag här, mätt och belåten, med nyrakade ben och nyfårgat hår. Ruskigt skönt. Åh jä. Ska snart iväg till knappen igen, matrix reloaded står på schemat eftersom vi bara pallade första igår! 
 
De här bilderna är från i måndags när jag träffade fina freddis. Åh, den där kvinnan är så vacker! Och deras hus! Jag var tvungen att ta massa bilder. Jag vill bo där.

Kommentarer
Freddmaister säger:

Sötis! Flytta in vejtta! <3

Svar: gääärna <3
None None

2012-08-10 | 00:01:44
Bloggadress: http://fredrikapavinden.blogg.se/
kajsa säger:

70talsvibbarna på den där donnan! Älskart!

Svar: ja, verkligen! :)
None None

2012-08-20 | 11:18:34
Bloggadress: http://whatsupsthlm.se/aenigma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback