popagandahelgen del 2

Vi sov ganska länge, till 11 närmare sagt och efter det fixade vi lunch, samtidigt som vi gjorde oss iordning. Fläskfilé, klyftpotatis och senapssås + sallad. Yumyum.
Jag beundrade fönstret som jag tyckte var fint.
På dagen hängde vi i vitabergsparken. Sjukt mysigt med fina systrar.
Gulliga människor.
Väldigt nöjd tjej!
Julia var lite extra fin i eyeliner...
...och Emma var lite extra festlig med sin nya jeansskjorta!
Gos.
Motljus <3
Cool unge som jag tyvärr missade! Emma, vad var det hon sa nu igen?
Efter lite käk drog vi till festivalområdet. Eller okej, precis utanför. Kvällssol och glada människor. Längtar tillbaka.
Fin frisyr och lite smådragen? Jaja.
Emma hittade en kompis i skjortan!
Vi smygfotade människor med gosiga kläder.
Vårat sällskap, som tyvärr blev lite diffusa på denna bild. Axel, Ville, Marta och Molly!
Vi (eller jag åtminstone) var löjligt peppade inför Lykke Li!
Vi var inte dem enda! Lykke Li var fantastisk. Jag är så innerligt glad att jag beställde biljetterna och att jag är superfattig nu. Vi stod inte still en sekund och vi var inte tysta en enda sekund. Kärlek på denna kvinna alltså! Efter Lykke pustade vi ut och torkade svetten, sedan sicksackade vi oss fram till Debaser där Breakbot spelade. Dansdansdans i många timmar och träningsvärk dagen efter. Tack ni fina som gjorde denna dag perfekt! Jag tycker om er så himlans mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback