årsresumé jan-apr 2011

Äh, vi kör! Januari till april!

Ett urval av bilder från och med januari till april 2011. Fotade mest mat. Men, det får gå ändå! Det jag minns mest är faktiskt april månad. Jag fyllde år och det var strålande sol och lite blåsigt. Jag fick finfina presenter. Lilla Axel kom till världen och var (är) ungefär världens sötaste. Jag och Anne hälsade på syster och när vi skulle gå ut var det metalkväll, på debaser. Vi kände oss ganska utanför, men hade det sjukt trevligt ändå. I skolan höll vi på med musikalen - kåldolmar och kalsipper. Mycket svett och slit, men det lönade sig. Gud så bra det blev. Annars hängde jag mest med Anne, drack te, åt popcorn i mängder, kollade på film och undrade hur livet kunde vara så orättvist. Musik då?

Spotifylistor som gick på repeat::: 'den officiella vårlistan', 'nangijala', 'schizo', 'i follow you', 'vi kan låtsas att det är vår', 'random awesomeness'. Den första artisten jag kommer att tänka på som jag alltid kom tillbaka till att lyssna på under våren är såklart Lykke Li.


Maj-augusti kommer snart - håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback