julafton

Tänkte berätta lite om gårdagen. Efter två timmars sömn gick jag upp och frukostfikade med min vän, som kommer vara borta tills den 8e januari. Känns inte bra. Vi hade det i alla fall jättemysigt och efter att hon åkt hade vi lite morgonjulklappsöppning! Jag fick världens finaste ögonskugga från min syster, body butter från body shop och mamma gav mig nya hudvårdsprodukter. Hoppas dem funkar på mig!
Efter en liten akutresa till avesta (där dem för övrigt precis hade stängt) kikade vi lite dexter och kalle anka. Jag älskar att kolla på Kalle anka, men det känns tyvärr som man vuxit ifrån det litegrann. Pappa fixade julbord, som var sjukt gott.
Framåt kvällen åkte vi iväg till kära faster som gjort världens godaste tårta. Seriöst. Det var härligt att få träffa några släktingar, och lilla gullegos axel som såg väääldigt sömnig ut, men trorts det satt och skrattade. Gosiga unge.
Vid elvatiden åkte vi äntligen hem och öppnade dem sista klapparna. Många förvånade ögon blev det minsann! Jag fick många fina saker, men mest glad blev jag åt ett staffli (!) som jag fick av min bror och mamma. Nu kommer det bli riktigt kul att måla! Efter att ha öppnat alla julklappar (eller, det trodde jag i alla fall) utbrister pappa att det är ett paket kvar! Till mig! Jag öppnar och ja, där ligger en sprillans ny hpdator! Även fast jag ska betala halva, så känner jag mig sjukt bortskämd, haha!
Tack goa ni för en fin julafton! Jag visar mer bilder och film inom dem närmsta dagarna. Hoppas ni läsare hade det bra, vad ni än hittade på för bus. Pusssss

Kommentarer
Fatma säger:

Vad tycker du om säsong 6 av Dexter? :)

Fatma säger:

Svar: Jag håller verkligen med dig.

2011-12-27 | 16:36:59
Bloggadress: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback