pluppi

Kan ni fatta att den här lilla skiten är typ 7 bast? Helt sjukt, han är så liiiiten och puttinuttig
Lite nyttig har jag minsann varit idag trots ond mage och allmänt lökigt apparition. CV + personligt brev är klart och har även hunnit sökt 1 1/2 jobb. Halvan är klar så fort jag skickat iväg det med posten! Har känt mig osocial och sällskapssjuk samtidigt idag. Är inte det den knepigaste känslan så vet jag faktiskt inte... Det som faktiskt är så bra med en känsla som den är att den faktiskt går över så småningom! Annars då? Annars så har jag bara duschat och gjort ingenting. Jobbigast är att inte kunna få tag på Emma precis när jag behöver. Det suger verkligen.
"Nu går vi mot ljusare tider". Gud vad jag hatar när pappa säger så, fast jag vet att det är sant. Det blir ljusare, och jag blir gladare. Det har varit en sjukt mörk vinter (bokstavligen och bildligt). Jag har lyssnat på smöriga och sanslöst sorgliga låtar. Idag har dock Red Hot Chili Peppers gått på repeat, känns fint. Något som känns mer fint är att jag ska träffa Adrian imorgon och kolla dexter (fjärde gången gillt kanske?) och i slutet av veckan ska jag äntligen tatuera mig(!!!)

Kommentarer
Melwa säger:

Gulligaste katten!! <3

2012-03-17 | 16:39:17
Bloggadress: http://melwabythegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback