lite nytt och sånt.

Kom på att jag inte visat en enda vettig bild på mina docs!
Röda, sköna (lite för stora) och ungefär skitsnygga.
Haha, alienarm... Handlade lite nya kläder igår!
Ett par jeans bl. a som jag älskar. Dem kostade 500 riksdaler på gina tricot.
Skön tröja från Carlings.
Med dragkedja i ryggen och fint stickat mönster.
Hittade en till sak på gina tricot. En t-shirt/klänning med transperent rygg. Älskar'en! Den kostade 250 för dem som undrar.
'
Gårdagen var med andra ord väldigt bra och spenderades med syrran och morsan! Idag ska jag träffa finaste Matilda för en fika, gå på bio med lillsyrran och till sist så kommer storasyrran hem. Känns fint.

Kommentarer
Jenn säger:

Sv: Tack för tipset, ska definitivt kollas upp!

Btw, love your docs! <3

2012-02-05 | 13:42:40
Bloggadress: http://killingforfun.blogg.se/
phelicia säger:

Älskar jeansen. Väldigt fina. Och så docsen förstås, väldigt fina de med.



sv: Tack, ja jag får göra det... Det är svårt dock, men jag antar att man får så lov att andas och varva ner en smula! <3

2012-02-07 | 19:17:50
Bloggadress: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback