nytt år osv

Ungeför 8 ggr på sistone har jag tänkt att skriva ett inlägg här. Men det går aldrig riktigt. Tänkte bara lite snabbt, innan allt nyårsfestande börjar, försöka sammanfatta mitt år. Det sämsta var att så många dog just detta år. Jag åt p-piller som gjorde mig totaldeprimerad. Det var jobbigt att skiljas från alla i klassen. Dock väger alllt bra upp mot det dåliga! Det bästa som hänt detta år är att jag tagit studenten, träffat daniel, umgåtts väldigt mycket med mina vänner (hej john!), hela sommaren var i princip fantastisk, midsommar, julafton, juldagen.... Sjukt bra år, måste jag ändå få säga. Gott nytt år på er!

Kommentarer
NATALIE säger:

svar: Åh hej!! Såklart att jag minns dig. Jag undrade vart du med dina fina bilder tog vägen :) Välkommen tillbaka :D så himla kul och spännande med flytten för er! All lycka!

2013-01-13 | 16:22:35
Bloggadress: http://naataali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback