say my name

Drog till katthuset (pappa som myntade det uttrycket) igår kväll efter fika hos farmor. Vi tog med oss Tuva dit och jag tror farmor blev mycket förtjust i den lilla krabaten! Väl i katthuset satt jag och målade naglarna framför ett svenskt drama på canal+ emotion (jag vet hur det låter) och verkligen njöt. När jag skulle gå och sova skrämde jag upp mig själv lite och gästrummet fick mig att tänka på twin peaks med de röda gardinerna... Men när jag väl somnade så sov jag som en gud. Åh så skönt.
 
Nu ska jag glida hem på min cykel en stund och kolla läget, efter det blir det lite mathandling inför en förhoppningsvis dundertrevlig kväll. Tills vidare kan ni lyssna på denna lite smått konstiga remixen som jag blivit kär i. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback