meatboy

Dricker lite för mycket vin, sover lite för lite och funderar alldeles för mycket. Orkar inte riktigt ta tag i mitt liv, inte än i alla fall. Men det är sommar och det är okej. Jag har hela livet på mig att vara duktig, vuxen, tråkig och ordentlig.
 
Sista dagen i katthuset! Jag känner mig väldigt hemma här och jag glömmer bort att jag faktiskt är hos någon som jag knappt känner. Minisemester deluxe. Nu kan man ju faktiskt säga att sommaren är slut och jag kan med all säkerhet säga att det varit den bästa i mitt liv! Det här året har hittills varit det finaste, konstigaste och bästa.
 
Hur mår ni?
 

Kommentarer
Johanna säger:

Man får dricka vin när man är ung och inte vet vad man ska göra!

Svar: heeelt sant! :D
None None

2012-08-06 | 16:59:52
Bloggadress: http://akerbergshorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback