blower's daughter

I många, många år har jag mått så himla dåligt. Jag har haft en osund relation till mat, jag har hatat mig själv, knappt haft några vänner och skolan har fått lida så himla mycket. Vid många tillfällen har jag inte ens tyckt att det är värt att leva.
 
Jag vet inte riktigt när det började vända. Jag tror det var när jag bytte skola. Jag fick göra något jag var (är) bra på, fick träffa likasinnade och för första gången så hade jag en riktig vän. Ja, det låter sjukt ostigt, men det är ju det viktigaste som finns. En vän blev till fler vänner och det gjorde att den här sommaren blev helt fantastisk.
 
- Det är soligt... Fast det blåser... och det är svinkallt!
- Vet du vad det kallas...?
- ... höst.  
 
Ja, sedan kom hösten. I princip alla vänner har eller ska flytta och det gör så ont i hjärtat. Jag är självklart glad för alla deras skull, men innerst inne känner jag mig arg. När jag äntligen mår bra så rycks det ifrån mig lika snabbt. Jag är livrädd för att pröva på något nytt, eftersom det gick så dåligt med skolan. Då är det lättare att skämta och säga att man är lat och inte orkar ta tag i livet.
 
Den som lever får se, helt enkelt.
 

Kommentarer
b- säger:

men snuttan! jag stannar ju kvar!! <3

2012-08-27 | 17:17:31
Bloggadress: http://belinda.spotlife.se
Ph säger:

Flytta med mig!!!! :D:D:D:DD:D:D::D:D:D:D:D Du kan skaffa jobb och lägenhet så flyttar jag in hos dig. Superbra. Skaffar jobb vid sidan av jag också. Skiiitbra!

Nejmenokejdå. Kommer verkligen sakna dig. Känns i hjärtat. Du är så bra Nathalie.

Svar: finastefinaste phelle! haha, önskar att det var så lätt! men jag vet att vi kommer träffas ändå :) du är också bra, ruskigt bra.
None None

2012-09-01 | 21:11:16
Bloggadress: http://phelicias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback