random updateee

Bästa bästa flickorna!
Besök av sockerconny som gillar morötter.
Fridas födelsedag som var sjukt mysig!


Efter en (rejäl) svacka är jag tillbaka, och bättre än någonsin. Jag känner mig glad, ja, rentav lycklig. Jag tror aldrig jag känt mig lycklig förut. Jo, kanske mitt under en konsert när jag fått höra favoritlåten, men aldrig mitt i den tråkiga vardagen. Jag är otroligt tacksam för mina fina vänner, min familj och min hälsa. Jag tycker om mig själv. Är absolut inte perfekt, men jag duger bra som jag är. Hoppas ni känner detsamma som mig om er själva, och om ni inte gör det, så hoppashoppashoppas jag att ni gör det snart.

Jag springer runt här hemma och borde städa, men det är mycket roligare att prova balklänningen trettiotvå gånger och stappla omkring på dem där trettoncentimetersklackarna som jg inte använt än. Bror och mamma fyller idag och imorgon är det min tur att bli firad. 21 år. Morgondagens planer är middag med mina bästa människor och sedan kanske utgång. Ah. Allt är bra, riktigt bra.

Kommentarer
Phelicia säger:

Åh, saknar Fridas födelsedag. Det var ultramysigt!



sv: Ja, det känns hur bra som helst... Skönt att det gör det för dig med! :) Och tack förresten!

2012-04-23 | 17:59:20
Bloggadress: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback