i don't trust myself.

Ja. Alltså, nachochips är ju sjukt goda.
Kom hem precis efter en kort men väldigt rolig dag i skolan! När jag skulle ta bussen hem körde chaffisen förbi mig. Blev lite smått snopen, speciellt när jag verkligen var i tid. Dock så är jag en tönt och tror att allt händer för ett skäl. Fick lite dötid som sagt så promenerade en sväng ner på stan och hittade två par nya byxor!(!!). *Glad_chey_91*. Ett par svarta jeans och ett par manchesterbraxer. Manchester är på G tillbaka. Fint tycker jag. Jag gillar manchester. Grattis på födelsedagen förresten Emma!

Kommentarer
Vicky säger:

älska gifar!

2011-09-28 | 19:03:25
Bloggadress: http://vickys.se/
Rosita säger:

Nachochips är ju typ ännu godare om man gör en nachotallrik av dem! hihi :)

2011-09-28 | 22:44:48
Bloggadress: http://fewlix.blogg.se/
emma säger:

fucking love u dude!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-28 | 23:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback