10:16

De två senaste kvällarna/nätterna har spenderats hos Anne. Vi har kollat på en skräckfilmsklassiker (Carrie), en mindfuckfilm som jag önskar att jag inte sett (triangle), en bra varulvsfilm med snygga barn (ginger snaps), druckit te, ätit chokladbollssmet ur glas, pratat om livet och haft det allmänt gosigt. Idag är det lördag, storasyster kommer hem för att hälsa på och jag har ett helt höstlov att se fram emot!

+ Det är lov. Behöver inte säga så mycket mer.
+ Syster kommer hem!
+ Jag känner mig inspirerad och idérik

- Jag saknar klassen. Efter två dagar.
- Det börjar bli fruktansvärt kallt ute.
-Jag vill slösaslösaslösa pengar fast jag borde sparasparaspara.

Kommentarer
Linda säger:

vilken söt bild och skönt med lov. :)

2011-10-29 | 14:54:10
Bloggadress: http://rosettflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback