pelles header w.i.p.

Ja. Tjej med mosad hjärna som sätter sig och skriver. Herregud, det tar verkligen på krafterna att sitta och rita nästan nio timmar i sträck. Dem senaste timmarna har jag pysslat med bilden ovan! Pelle bad mig rita en header till honom och det är väl det här jag fått fram hittills. Nu håller jag tummarna att han inte kommer hata den i alla fall. Vet inte om jag ska lämna den som den är eller göra mer på bakgrunden... Hmm. Jaja, det här får faktiskt räcka för idag. Nu tänker jag chilla med någon film!
Ps. Bilden är tagen med kamera och gör den tyvärr inte rättvis.

Kommentarer
Pelle säger:

Haha, fan vad cool! Gillar självporträttet som

Fan! Folk kommer undra varför jag står så där framåtlutat, hehe. Och om du inte gjort något med bakgrunden så är det lungan. Vitt går alltid det med ;)

2011-11-12 | 22:21:17
Pelle säger:

Kom min kommentar fram? Hur som helst - gillar! Och vit bakgrund går alltid :D

2011-11-12 | 22:53:17
Phelicia säger:

Den där var ju jättesnygg ju :D Duktiga Nathalie! Beundrar mina Kill Bill-motiv varje dag... :')

2011-11-13 | 12:53:35
Bloggadress: http://phelicias.blogg.se/
Ida säger:

Tyckr det ser bra ut!

2011-11-13 | 15:48:28
Bloggadress: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback