anthony kiedes i kol.

Jag kan ju faktiskt ta och visa vad jag pysslat med dem senaste dagarna!
Nämligen ett A2porträtt i kol på vackra Anthony Kiedes.
Jag ångraaaar att jag gjorde en bakgrund till det här porträttet. Den enkla vita bakrunden hade passat bäst. Synd att man inte kan trycka ctrl+z.
Och såhär blev slutresultatet! Nästintill omöjligt att ta en rättvis bild. Man lär nästan se den här irl för att uppskatta den!
Det var det. Hoppas ni får en finfin helg och inte fryser alltför mycket om tårna.

Kommentarer
julia. säger:

snyggt! vad duktig du är!



re: det tycker jag verkligen att vi skall göra, bra idé! vad tycker du att vi skall ha för tema?



och du, hittade en superfin video av tyler t williams med musik av youth lagoon. lyssnar igenom hans album och är störtkär i hans musik. har du hört? finns på spotify annars. titta här hur som helst, om du vill:



http://vimeo.com/28638402

2011-11-12 | 18:23:54
Bloggadress: http://julia.blogg.se/
rida säger:

Du är så himla, himla duktig Nathalie! Jag har aldrig förstått mig på kol (antagligen för att jag suger på't). Men allvarligt - asgrymt!



2011-11-16 | 08:08:49
r säger:

Du är så himla, himla duktig Nathalie! Jag har aldrig förstått mig på kol (antagligen för att jag suger på't). Men allvarligt - asgrymt!



2011-11-16 | 08:08:50
Anonym säger:

Du är så himla, himla duktig Nathalie! Jag har aldrig förstått mig på kol (antagligen för att jag suger på't). Men allvarligt - asgrymt!



2011-11-16 | 08:08:50
frida säger:

Sorry. Jag var jag som trippelkommentrade. Min dator är dum i huvudet.



2011-11-16 | 08:10:07
Bloggadress: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback