adele w.i.p.

Fredag, lite ensamt sådär. Min wingman har dragit sig undan till Halmstad för att umgår med sin syster och järngänget. I helgen har jag i alla fall lite planer! Berättar mer sedan. På söndag är jag inbjuden på advenstfika hos Martina, väldigt trevligt! Jag har snöat in på kol. Totalt. Nästa blir en bild på Adele, finafina Adele. Trevlig helg hörrni!
Såhär ser skissen ut just nu. Ganska klar. Börjar nog fylla i den snart!
Och ja... Om du verkligen vill träna ditt tålamod, då ska du försöka rita av en bild från en liten dator upp på ett A2-papper. Jag lovar, det kommer ge något...

Kommentarer
Rosita säger:

Du är så jäääävla duktig!

2011-11-26 | 13:35:53
Bloggadress: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback