:):)

Och så kommer vi till den här punkten då det är dags att resumera året som gått. Blev det så bra som vi hoppats på? Har vi hållit våra löften? Vad hände egentligen?


Först och främst vill jag säga att trots jobbiga stunder har det året varit ett av dem bästa. Jag höll mina löften om att fixa sommarjobb, köpa ny kamera, bli bättre på att dokumentera allt som händer, gå ner i vikt och stanna där, gå på fler konserter osvosv.


Mina kommande löften kanske jag borde hålla för mig själv... Men jag tror 2012 kommer bli ett år att minnas. Student, way out west, first aid kit och allmän awesomeness. Lägger upp en årsresume snart, HÅLL TILL GODO!


Kommentarer
linnea säger:

sv: DU är snygg, och jag vill se en massamassamassa bilder!

2011-12-30 | 13:03:06
Bloggadress: http://linneafl.blogg.se/
Rosita säger:

Åh, såsom du verkar känna inför det nya året kände jag för detta. Vet som inte om något ens kan vara i närheten av att toppa studenten och allt det..



Men du kommer få ett sånt sjukt bra år tror jag! :)

2011-12-30 | 23:25:38
Bloggadress: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback