popagandahelgen del 1

Så, jag ska väl ta tag i bloggen tänkte jag och vad kan väl vara bättre än att börja berätta om min popagandahelg? Nä, tänkte väl det. Eftersom Lykke Li är min största idol (den enda idol jag haft förut var Britney Spears i lågstadieåldern när jag klottrade "Britney Spears är bäst i världen" på varje skrivblock) så bestämde jag mig för att åka på fredag kväll och gå på festival på lördagen, när Lykke spelade. Båda mina systrar tyckte det var en fin idé.
Kvällen vi kom dit gjorde vi mest ingenting. Vi fick träffa Emmas supertrevliga granne och vi pratade bland annat om knäppa saker som hänt för oss på jobbet. Sedan var det dags för sängen! (Del 2 kommer senare, håll till godo!) Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback